Головна сторінка

Райдержадміністрація
  • Нормативно-правова база
  • Звернення громадян
  • Обговорення конституції
  • Економіка
  • Райдержадміністрація – Генплани
  • Бюджет
  • Сільське господарство
  • Підприємництво
    Центр надання адмінпослуг
  • Регуляторна політика
  • Земельні відносини
  • Освіта
  • Культура
  • Соціальний захист населення
    Вивчення громадської думки
  • Реагування на критику ЗМІ
  • Фізична культура та спорт
    Туризм
    Правова допомога
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Реформи в Україні
  • Громадська рада при голові РДА
  • Публічна інформаціія
  • Каталог послуг
  • Очищення влади
  • Мобілізація
  • Контрактна служба
  • Децентралізація влади
  • Запобігання проявам корупції
  • Енергоефективність
  • Центр зайнятості інформує

    АРХІВ НОВИН

    « Травень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    ІВАНИЧІ

    telefon doviru

    dytacha liniy

    Nove po sybsudiyx

    dracs

    Departament finansiv

    ustyzy

    14-OMBR-001s03

    22072009

    Krym ce Ukraina

    0

    prozorro

    datagovua

    e-deklar

    Фінансовий контроль

     

    Держфінінспекція в області повідомляє, що з метою забезпечення відкритості та прозорості роботи, для забезпечення інформаційного зв’язку з громадянами, інформація про початок та період проведення ревізій розміщена у веб-сайті „Прозорий контроль”, який розміщено у мережі Інтернет за адресою www.control.volyn.ua.

    Про можливі факти порушень законодавства суб’єктами господарювання державного сектору економіки можна повідомляти за телефоном довіри Держфінінспекції в області  0-332-770717

     

    √Про результати роботи  Володимир-Волинської ОДФІ за 2014 рік

    √Про результати роботи Володимир-Волинської ОДФІ у 2013 році.

    √ Про результати ревізії Жашковичівської сільської ради.

    √Результати ревізії Соснинської сільської ради.

    √результати ревізії відділу освіти Іваничівської РДА за період з 01.10.2010 по 01.01.2013

     

     

     

    Про стан фінансово-бюджетної дисципліни в установах, організаціях та на підприємствах Іваничівського району у І півріччі 2013 року

     

    Володимир-Волинська об’єднана державна фінансова інспекція (далі - інспекція) протягом 2013 року здійснювала контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, ефективним використанням коштів і майна суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримували кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовували державне чи комунальне майно.

     

    Протягом І півріччя 2013 року інспекцією проведено 3 контрольні заходи в установах району (Соснинська сільська рада, Жашковичівська сільська рада та відділ освіти Іваничівської РДА), у яких виявлено фінансові порушення.

     

    Проведеними ревізіями охоплено контролем фінансових ресурсів 44856,1 тис.грн., майна на суму – 4488,81 тис. гривень. Виявлено фінансових порушень на загальну суму 668,26 тис.грн., з них, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 514,56 тис. грн., інших фінансові порушення – 153,7 тис. грн..

     

    Користуючись наданими повноваженнями, до об’єктів контролю, які допустили бюджетні правопорушення застосовано фінансові санкції, такі як зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення операцій з бюджетними коштами, зменшення бюджетних асигнувань та попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.

     

    На керівників і спеціалістів об’єктів контролю за допущені порушення складено 13 протоколів про адміністративні правопорушення, з них 10 за ст. 164-2 і 3 за ст..164-12 КУпАП. Керівникам обревізованих об’єктів направлено вимоги щодо усунення допущених порушень та вдосконалення внутрішнього контролю за збереженням грошових коштів та матеріальних цінностей.

     

    Про результати проведених контрольних заходів проінформовано райдержадміністрацію, районну раду, Іваничівську прокуратуру та Іваничівський РВ УМВС у Волинській області.

     

    Так за результатами ревізії формування та виконання бюджету Соснинської сільської ради (надалі – сільська рада) за період з 01.01.2010 по 31.12.2012 встановлено порушень фінансової дисципліни, що призвели до збитків на загальну суму 14,47 тис. грн.: недоотримання доходів в сумі 14,47 тис.грн.

     

    Ревізією встановлено, що в порушення вимог ст. 15, 21 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 №161-ХІV зі змінами, ст.7 Закону України «Про плату за землю» від 03.07.92 № 2535-XII, ст. 288 Податкового кодексу України від 02.12.10   № 2755-VI та відповідних рішень Соснинської сільської ради, якими затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель с.Менчичі та с.Соснина, у договори оренди земельних ділянок, укладених в 2010 році та діючих протягом 2010-2011 років з приватними підприємцями (далі-ПП) Остапюк Л.М., Фісаюк С.М. та Федорук Л.С. не внесено зміни щодо встановлення розміру орендної плати з врахуванням нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок, внаслідок чого бюджетом сільської ради за період з 01.01.2010 по 31.12.2011 втрачено надходжень на загальну суму13,28 тис.гривень.

     

    Аналогічно, в порушення зазначених вище нормативних документів, не внесено зміни щодо встановлення розміру орендної плати з врахуванням нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок до договору оренди земельної ділянки, укладеного в 2005 році та діючого по даний час з ПП Ткачук Л.А., внаслідок чого бюджетом сільської ради за період з 01.01.2011 по 31.12.12 втрачено надходжень на загальну суму 1,19 тис.гривень

     

    Таким чином, враховуючи вищевказане, протягом періоду, що підлягав ревізії, недоотримано доходів місцевим бюджетом в загальній сумі 14,47 тис.грн., що завдало матеріальної шкоди сільській раді на суму 14,47 тис. грн

     

    Порушення допущено з вини сільського голови Синюк М.І. та землевпорядника сільської ради Денисюк Л.С.

     

    Крім того, ревізією встановлено втрати сільського бюджету в 2012 році в сумі 18,57 тис.гривень.

     

    А саме відповідно до рішення сесії від 10.01.2012 №11/6 надано дозвіл на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орендарям Остапюк Л.М., Фісаюк С.М. та Федорук Л.С., відповідно площею 0,05 га, 0,05 га та 0,15 га. На дату ревізії документація не виготовлена, договори оренди не укладено.

     

    Проведеним в ході ревізії обстеженням використання вищевказаних трьох земельних ділянок на території с. Менчичі та с.Соснина, встановлено факти використання земельних ділянок для обслуговування магазинів підприємцями Остапюк Л.М., Фісаюк С.М. та Федорук Л.С. без укладання договорів оренди.

     

    При умові укладання договорів оренди з вищевказаними підприємцями за 2012 рік до сільського бюджету надійшли б кошти в сумі 18,57 тис.гривень.

     

    Крім того, ревізією встановлено порушення вимог ст. 92 Бюджетного Кодексу України на етапі планування і фактичного використання субвенції, отриманої протягом 2012 року.

     

    Так, ревізією встановлено, що рішенням сесії Соснинської сільської ради від 30.05.2012 № 13/1 Про внесення змін до рішення сільської ради від 10.01.2012 № 11/1 «Про сільський бюджет на 2012 рік» передано бюджету Луковичівської сільської ради по КПКВ 250354 субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в сумі 16,2 тис.гривень.

     

    Вказана субвенція була виділена Соснинській сільській раді відповідно до розпорядження Іваничівської районної державної адміністрації Волинської області від 26.03.2012 № 166 згідно розподілу на виконання вимог постанови КМУ від 07.09.2011 № 972 «Деякі питання розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».

     

    Відповідно до вищевказаного рішення Соснинської сільської ради від 30.05.2012 № 13/1 внесено зміни до спеціального фонду бюджету сільської ради, а саме: на суму переданих коштів зменшено призначення за кодом видатків 170703 «Видатки на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг» і збільшено за кодом видатків 250354 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» на суму 16,2 тис.гривень.

     

    До ревізії надано договір про міжбюджетний трансферт від 30.05.2012 № 1, укладений Соснинською та Луковичівською сільськими радами, згідно з яким перша передає із спеціального фонду сільського бюджету за КФКВ 250354 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» за КЕКВ 2420 «Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів» до бюджету Луковичівської сільської ради іншу субвенцію у сумі 16,2 тис. грн. для фінансування видатків по капітальному ремонту вулиці в с.Луковичі.

     

    При цьому вказаний договір про міжбюджетний трансферт від 30.05.2012 № 1 укладений з порушенням ч.3 ст.92 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, де зазначено, що Передача коштів між місцевими бюджетами здійснюється на підставі рішень відповідних місцевих рад, прийнятих кожною із сторін, і укладання договору. Усі договори про передачу коштів між місцевими бюджетами згідно з такими рішеннями укладаються до 01 жовтня року, що передує плановому.

     

    Про результати ревізії проінформовано Іваничівську прокуратуру, Іваничівський РВ УМВС України у Волинській області, Іваничівські районну державну адміністрацію та районну раду.

     

    Ревізією виконання сільських бюджетів Жашковичівської сільської ради за період з 01.01.2010 по 31.03.2013охоплено контролем коштів – 1015,6 тис. грн, майна охопленого контролем – 2258,02 тис.гривень.

     

    Виявлено порушень на загальну суму 104,3 тис. грн., з яких недоотримано фінансових ресурсів – 14,89 тис.грн.,( відшкодовано - 3,81 тис.грн.), нецільове використання бюджетних коштів – 55,74 тис.грн., незаконні витрати – 26,40 тис. грн.,( відшкодовано – 16,65 тис.грн.), інші порушення фінансової дисципліни – 7,27 тис.грн. ( відшкодовано 7,27 тис.грн.)

     

    Із загальної суми фінансових порушень виявлено порушень, що призвели до збитків загалом на 41,29 тис. гривень.

     

    Ревізією надходження та використання власних надходжень встановлено, що протягом 2011-2012 років по бухгалтерському обліку сільської ради відповідно до укладених угод з населенням на постачання води та затверджених тарифів не проведено нарахування за надані послуги і відповідно не відображено заборгованості за послуги з водопостачання, що призвело до недоотримання фінансових ресурсів в загальній сумі 12,96 тис.грн. та, як наслідок, до заниження доходу сільської ради та дебіторської заборгованості за КФК 240900 «Цільові фонди».

     

    Внаслідок допущеного порушення Жашковичівській сільській раді завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 12,96 тис.гривень.

     

    Ревізією здійснення обліку та контролю за повнотою і своєчасністю надходження коштів від оренди комунального майна встановлено, що проведення розрахунку орендної плати за частину нежитлового приміщення у заниженому розмірі призвело до недоотримання доходів у вигляді орендної плати сільською радою за період з 01.01.2010 по 01.04.2013 на загальну суму 1,93 тис. грн. та, як наслідок, заподіяння матеріальної шкоди (збитків) на відповідну суму.

     

    Ревізією виконання сільського бюджету Жашковичівської сільської ради встановлено використання   бюджетних коштів не за цільовим призначенням, а саме в 2012 році по загальному фонду бюджету сільської ради за КФК 110204 “Палаци і будинки культури ” по КЕКВ1000 «Поточні видатки» КЕКВ 1131 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар” проведені видатки на придбання металопрофілю та інших будматеріалів на загальну суму 55742,0 гривень.

     

    Витрачання бюджетних коштів не за відповідними кодами економічної класифікації видатків, є порушенням п.1 ст. 8, п.1 ст. 23 та п.5 ст. 46, п.6 ст.78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 року № 2456-УІ (із змінами), п.5 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2002 №228 (із змінами), наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 "Про бюджетну класифікацію" та Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 та призвело до нецільового використання бюджетних коштів, визначених у ст.119 Бюджетного кодексу України на загальну суму   55742,00 гривень.

     

    Ревізією дотримання законодавства при проведенні нарахування та виплаті працівникам Жашковичівської сільської ради індексації грошових доходів встановлено, що протягом ревізійного періоду в порушення п.5 “Порядку проведення індексації грошових доходів населення”, затвердженого Постановою КМУ від 17.07.2003р, № 1078 ( надалі Порядок№1078) місяць у якому зросли грошові доходи працівників на суму більшу ніж сума індексації не був змінений на базовий, що призвело до зайвого нарахування індексації на загальну суму 12,29 тис. грн. та, як наслідок, до зайвого перерахування єдиного соціального внеску в сумі 4,46 тис. гривень.

     

    Ревізією законності нарахування працівникам заробітної плати за час перебування у відпустці встановлено, що в порушення п. 2 Рекомендацій щодо порядку надання працівникам з ненормованим робочим днем щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.10.1997 № 7 із змінами та вимог Листа Міністерства праці та соціальної політики України від 07.05.2002 № 010-430 художньому керівнику будинку культури, який працював неповний робочий день (0,5 ставки), надавались додаткові відпустки за ненормований робочий день в обсязі 7 календарних днів.

     

    Вищевикладене призвело до зайвого нарахування заробітної плати за час перебування у відпустці на загальну суму 0,51 тис грн. та, як наслідок, до зайвого перерахування єдиного соціального внеску в сумі 0,18 тис. гривень.

     

    Ревізією дотримання законодавства при здійсненні операцій з оплати праці сумісникам та за трудовими договорами встановлено, що в порушення п.2 постанови Кабінету Міністрів України „Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій ” від 03.04.1993 № 245 тривалість роботи оператора котельні дитячого садочку, який працює на даній посаді за сумісництвом перевищує в день 4 години, а протягом місяця відповідно більше половини місячної норми робочого часу.

     

    Відповідне порушення призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати оператору котельні на загальну суму 3,72 тис.грн та відповідно до зайвого перерахування єдиного соціального внеску на фонд заробітної плату на суму 1,35 тис. гривень.

     

    Ревізією з питань наявності фактів утримання понадштатних чи понаднормативних посад працівників встановлено, що протягом квітня – жовтня 2011 року по дитячому дошкільному закладі відповідно до табелів обліку використання робочого часу проведено нарахування заробітної плати підсобному робітнику.

     

    Однак, для ревізії не надано наказ про прийом на роботу підсобних робітників, дана посада не передбачена в штатному розписі дитячого дошкільного закладу.

     

    Протягом квітня – жовтня 2011 року в результаті включення в табель обліку робочого часу понадштатного працівника сільською радою зайво використано бюджетних асигнувань на виплату заробітної плати на суму 2,85 тис. грн. та, як наслідок, зайво сплачено єдиного соціального внеску в Пенсійний фонд України в сумі 1,03 тис. грн

     

    За допущені порушення на головного бухгалтера та завідуючу садочка складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст..164-2 КУпАП ч.1. на сільського голову за ст..164-12 КУпАП .

     

    Сільському гололові направлено вимоги про усунення порушень та притягнення винних осіб до відповідальності від 11.04.2013 №810-13/371, термін виконання   - до 11.05.2013 року

     

    Ініційовано фінансові санкції – зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення операцій з бюджетними коштами, попередження про бюджетне правопорушення та внесено пропозиції щодо зменшення бюджетних асигнувань.

     

    Про результати ревізії проінформовано Іваничівську прокуратуру, та Івааничівську районну раду.          

     

    За результатами планової ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Іваничівської райдержадміністрації (надалі - відділ освіти) за період з 01.10.2010 по 01.01.2013 встановлено фінансових порушень загалом на 549,94 тис. грн.. (з яких відшкодовано -156,95 тис. грн..), в тому числі:

     

    - операції з ресурсами, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до їх втрат – 403,06 тис. грн.. (відшкодовано – 10,52 тис. грн):

     

           - нецільові витрати – 216,22 тис. грн..;

     

    - незаконні витрати – 186,84 тис. грн (відшкодовано -10,52 тис. грн);

     

    - інші порушення фінансової дисципліни – 146,43 тис. грн (відшкодовано – 146,43 тис. грн).      

     

    Так, ревізією дотримання порядку затвердження кошторису доходів і видатків на 2011 та 2012 роки за КФК 070201 „Загальноосвітні школи, спеціальні школи, гімназії, колегіуми” встановлено, що в порушення ст.ст. 20, 26, 56, 78 Бюджетного кодексу України від 08.06.2010 №2456-УІ, наказу Міністерства фінансів України 14.01.2011 N11 «Про бюджетну класифікацію», п.20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» від 28.02.2002 №228 ( надалі Порядок№228) та п.3,6 ст.8, п.7, ст.8, п.1 ст.9 Закону України „Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні " від 16.07.1999 року №996-XIY (із змінами та доповненнями) видатки на утримання навчально-консультаційний пункт при ЗОШ№2, який не мав правового статусу існування, про те здійснював навчання у відповідності до навчальних планів вечірньої (змінної) загальноосвітньої школи заочна форма навчання (групові консультації та заліки), проведенні відділом освіти за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених за бюджетною програмоюКФК 070201 «Загальноосвітні школи», а не за програмою КФК 070202 «Вечірні (змінні) школи».

     

    В результаті вищевикладеного відділом освіти допущено нецільове використання бюджетних коштів, визначене у ст.119 Бюджетного кодексу України на загальну суму 216,22 тис. грн., зокрема: в 2010 році – 28,92 тис. грн., 2011- 100,17 тис. грн. та в 2012 році – 87,12 ти.с гривень.  

     

    Ревізією обґрунтованості планування доходів та видатків спеціального фонду кошторису за рахунок власних надходжень встановлено, що в порушення п.19.п.23 Порядку №228, с.13 п.4 Бюджетного кодексу при складанні кошторисів по спеціальному фонду видатки за рахунок власних надходжень плануються не за усіма необхідними напрямами використання.

     

    Так, в кошторисі спеціального фонду на 2011-2012 роки одним із джерелом власних надходжень є плата за навчання учнів з підготовки водіїв автотранспортних засобів категорії «В» та «С».

     

    Відповідно до вимог п. 2.1 та 2.2 Порядку надання платних освітніх послуг державними та комунальними навчальними закладами, затвердженого наказом Міністерства науки і освіти України, Міністерство економіки України, Міністерства фінансів України від 23.07.2010 року №736/902/758 (надалі - Порядок №736/902/758), розмір плати визначається на базі економічно обґрунтованих витрат, пов'язаних з її наданням.

     

    Основною складовою відповідно до вимог та п. 2.2 Порядку №736/902/758 та згідно калькуляцій – розрахунків вартості навчання водіїв є витрати на оплату праці працівників, які залучені до надання платної освітньої послуги, капітальні витрати, оплата комунальних послуг.

     

    Навчання учнів проводиться на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, в частині приміщення загальною площею 293 кв.м., під час підготовки водіїв автотранспортних засобів категорії «В» та «С» теоретичне   навчання проводив викладач автосправи, а практичні - майстри виробничого навчання.

     

    В порушення п.3 Переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2002 №659 (надалі – Постанова №659) , п.4 ст.13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456 при складанні та затвердженні кошторису за спеціальним фондом на 2011-2012 роки видатки на оплату праці майстрів та оплату комунальних послуг та енергоносіїв за приміщення за рахунок спеціального фонду не передбачалися.

     

    Витрати на оплату праці майстрів та оплата за комунальні послуги та енергоносії проведена відділом освіти за рахунок видатків загального фонду, без відновлення касових видатків та фактичних втрат.         

     

    Таким чином, внаслідок неправильного планування, затвердження та виділення бюджетних асигнувань, в порушення п. 4 ст. 23, п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI, п. 3 Переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання, затверджених постановою КМУ від 17.05.2002 № 659, п.23 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, відділом освіти за рахунок асигнувань загального фонду кошторису проведено покриття витрат на оплату заробітної плати та комунальних послуг пов’язаних із наданням платних послуг (платним навчанням), які повинні проводитись за рахунок коштів спеціального фонду, на загальну суму 99,08 тис. грн., в тому числі, у 2011 році на суму 42,67 тис. грн. та за 2012 рік на суму 56,40 тис. гривень.

     

    В порушення п. 13 ст. 8 Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на обов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VІ та п 3.11 Інструкції про порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України № 21-5 від 27.09.2010 впродовж ревізійного періоду на фонд заробітної плати 7 працівників відділу освіти, які є інвалідами нарахування єдиного соціального внеску проводилось по ставці 36,3 відсотка, а на суми оплати праці за час тимчасової непрацездатності по ставці 33,2 відсотка замість 8,41 відсотка.

     

    Внаслідок вищевикладеного зайво нараховано та сплачено єдиного соціального внеску в Пенсійний фонд України на загальну суму 37,63 тис. грн. та заподіяно матеріальної шкоди (збитків) відділу освіти на зазначену суму.

     

    В порушення Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів III ступеню, затверджених наказом Міністерства освіти і науки 27.08.2010 N 834 , додатку №2 наказу Міністерства освіти України від 20.02.2002 №128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних   навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп   подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» та без дозволу органу місцевого самоврядування протягом 2010-2011 та 2011-2012 року проведено поділ старших класів загальноосвітньої школи №2 та загальноосвітньої школи с. Поромів на групи при вивченні профільних предметів при наповнюваності, меншій від нормативної.

     

    Внаслідок допущеного порушення тижневе навантаження вчителів збільшено по ЗОШ с. Поромів на 6 додаткових годин та ЗОШ №2 на 18,5 додаткових годин, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати на загальну суму 22,13 тис. грн. та, як наслідок, до перерахування у завищених розмірах єдиного соціального внеску на суму 8,03 тис. грн. та заподіяння матеріальної шкоди (збитків) відділу освіти 30,16 тис.гривень.

     

    Іншу суму порушень, що призвели до втрат 19,97 тис. грн. становлять незначні порушення.

     

    Крім цього ревізією встановлено інші фінансові порушення на загальну суму 146,43 тис. грн.. з яких 11,32 тис.грн.- заниження вартості активі, 135,11 тис.грн. – заниження вартості активів внаслідок не проведення дооцінки вартості основних засобів.    

     

    Керівнику об’єкту контролю направлено вимоги про усунення порушень та притягнення винних осіб до відповідальності. До об’єкту контролю застосовано фінансові санкції – зупинення операцій з бюджетними коштами, попередження про бюджетне правопорушення та внесено пропозиції щодо зменшення бюджетних асигнувань.

     

    За допущені порушення на 9 посадових осіб відділу освіти складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст..164-2 КУпАП ч.1та 1 за ст..164-12 КУпАП.

     

    Про результати ревізії проінформовано Іваничівську прокуратуру, Іваничівський РВ УМВС України у Волинській області та Іваничівську районну державну адміністрацію.

     

    Переглядів 5373 Останнє редагування Вівторок, 14 квітня 2015 11:07
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Іваничівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Іваничівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45300, смт Іваничі, вул. Грушевського, 13 факс (03372) 2-18-68, E-mail: info@ivaadm.gov.ua
    © 2012 ivaadm.gov.ua