Головна сторінка

Райдержадміністрація
  • Нормативно-правова база
  • Звернення громадян
  • Обговорення конституції
  • Економіка
  • Райдержадміністрація – Генплани
  • Бюджет
  • Сільське господарство
  • Підприємництво
    Центр надання адмінпослуг
  • Регуляторна політика
  • Земельні відносини
  • Освіта
  • Культура
  • Соціальний захист населення
    Вивчення громадської думки
  • Реагування на критику ЗМІ
  • Фізична культура та спорт
    Туризм
    Правова допомога
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Реформи в Україні
  • Громадська рада при голові РДА
  • Публічна інформаціія
  • Каталог послуг
  • Очищення влади
  • Мобілізація
  • Контрактна служба
  • Децентралізація влади
  • Запобігання проявам корупції
  • Енергоефективність
  • Центр зайнятості інформує

    АРХІВ НОВИН

    « Березень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    

    ІВАНИЧІ

    telefon doviru

    dytacha liniy

    Nove po sybsudiyx

    dracs

    Departament finansiv

    ustyzy

    14-OMBR-001s03

    22072009

    Krym ce Ukraina

    0

    prozorro

    datagovua

    e-deklar

    Порядок ведення трудових книжок працівників визначає «Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників», затверджена спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту України від 29.07.1993 №58 (далі за текстом - Інструкція №58).
    Сьогодні, 28 березня голова районної державної адміністрації Лілія Кревська звітувала про роботу райдержадміністрації у 2016 році. Проведення публічного звіту головою райдержадміністрації є нововведенням, пов’язаним з вступом у дію в травні минулого року нової редакції Закону України «Про державну службу». Відповідно до статті 45 цього нормативного акту керівники усіх органів виконавчої влади щорічно виступають з публічним звітом про підсумки діяльності відповідного державного органу за участю представників громадських рад, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей та засобів масової інформації.
    Державна фіскальна служба України у листі від 15.02.2017 №3128/6/99-99-13-02-03-15 роз’яснила порядок нарахування ЄСВ на суми виплаченої винагороди за цивільно-правовими договорами.
    Фізичні особи – платники податку, які одержали дохід у вигляді спадщини, що згідно із Податковим кодексом України оподатковується за нульовою ставкою податку, не зобов’язані включати вартість (суму) такої спадщини до складу загально річного оподаткованого доходу та подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але за умови відсутності інших підстав для подання декларації.
    Якщо працівник виконує роботу (надає послуги) відповідно до цивільно-правового договору за основним місцем роботи, то до бази нарахування єдиного внеску за звітний місяць включається як заробітна плата (дохід), так і сума винагороди. При цьому, якщо база нарахування єдиного внеску буде меншою за розмір мінімальної заробітної плати, то єдиний внесок розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати та ставки єдиного внеску в розмірі 22 відсотка.
    Якщо вартість дарунка, який надається платнику податків, не перевищує 25 відс. однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2017 року - 800 грн.), то вона не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
    Сьогодні, 27 березня за дорученням голови РДА щопонеділкова оперативна нарада відбулась під керівництвом заступника голови райдержадміністрації Людмили Войтович за участю керівника апарату райдержадміністрації Євгенії Єдинак, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, керівників окремих підприємств, установ і організацій району, селищного, сільських голів.
    27 лютого заступник голови райдержадміністрації Людмили Войтович провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, окремих територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, окремих підприємств, установ і організацій району. 
    27 березня весь світ відзначає Міжнародний день театру. Цей день став справжнім святом не тільки для акторів сцени, але й для мільйонів глядачів.  І навряд, чи знайдеться хтось, хто б залишився байдужим до цього дивовижного виду мистецтва, що переносить нас у часі і просторі, який духовно збагачує людину, допомагає глибше пізнати красу навколишнього світу. День театру – це справжнє родинне свято. Воно об’єднує усіх - від найменших до найстарших у спільній праці та любові до театрального життя.  
    Сьогодні відбулася оперативна нарада у голови облдержадміністрації Володимира Гунчика у режимі відеоселекторного зв’язку з керівниками окремих територіальних органів, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головами районних державних адміністрацій, міськими головами. 
    Сторінка 1 з 536
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Іваничівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Іваничівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45300, смт Іваничі, вул. Грушевського, 13 факс (03372) 2-18-68, E-mail: info@ivaadm.gov.ua
    © 2012 ivaadm.gov.ua