Головна сторінка

Райдержадміністрація
  • Нормативно-правова база
  • Звернення громадян
  • Обговорення конституції
  • Економіка
    Райдержадміністрація – Генплани
    Бюджет
    Сільське господарство
    Підприємництво
    Центр надання адмінпослуг
  • Регуляторна політика
  • Земельні відносини
  • Освіта
  • Культура
  • Соціальний захист населення
    Служба у справах дітей
    Вивчення громадської думки
  • Реагування на критику ЗМІ
  • Фізична культура та спорт
    Туризм
    Правова допомога
  • Державний реєстр виборців
  • Відділ статистики інформує
  • Реформи в Україні
    Громадська рада при РДА
  • Публічна інформаціія
  • Каталог послуг
  • Очищення влади
  • Мобілізація
  • Контрактна служба
  • Децентралізація влади
  • Запобігання проявам корупції
  • Енергоефективність
  • Цивільний захист
    Центр зайнятості інформує

    АРХІВ НОВИН

    « Травень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    ІВАНИЧІ

    telefon doviru 2018

    Zvtrnennia Ivanychi

    Simeyni likari 2018

    zminy odne zhyttiu

    dytacha liniy

    BPD

    Pravova dop VAIYBER

    Y mayu pravo

    Nove po sybsudiyx

    dracs

    Departament finansiv

    ustyzy

    robota za kontraktom

    14-OMBR-001s03

    int 1

    Krym ce Ukraina

    0

    prozorro

    datagovua

    e-deklar

    Положення про службу

    1Sluzgba diteiy logotyp

    ПОЛОЖЕННЯ

    про службу у справах дітей

    Іваничівської районної державної адміністрації

    1. Служба у справах дітей Іваничівської районної державної адміністрації (далі – служба) є структурним підрозділом районної державної адміністрації, який утворюється головою районної державної адміністрації, підзвітний та підконтрольний голові районної державної адміністрації та службі у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації.

    2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної, районної державної адміністрацій, наказами начальника служби у справах дітей Волинської обласної держадміністрації, а також цим Положенням.

    3. Основними завданнями служби є:

    1) реалізація на території району державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

    2) координація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;

    3) забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї;

    4) здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах та закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;

    5) ведення державної статистики щодо дітей.

    4. Служба відповідно до покладених на неї завдань:

    1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

    2) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію в районі державної політики щодо захисту прав і законних інтересів дітей;

    3) надає адміністративні послуги;

    4) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

    5) вносить пропозиції до проекту районного бюджету стосовно бюджетних асигнувань на виконання програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності;

    6) розробляє і здійснює самостійно або разом з іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, громадськими організаціями заходи щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

    7) готує інформаційно-аналітичні і статистичні матеріали, організовує дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

    8) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

    9) бере участь у підготовці заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання бездоглядності та безпритульності у середовищі дітей та підлітків;

    10) розробляє проекти розпоряджень голови районної держадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації державної політики щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;

    11) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

    12) бере участь у розробці проектів розпоряджень голови районної держадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

    13) бере участь у підготовці звітів голови районної держадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

    14) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, інформаційні та аналітичні матеріали про причини й умови вчинення дітьми правопорушень для подання голові районної держадміністрації;

    15) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції

    16) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

    17) розглядає, в установленому законодавством порядку, звернення громадян;

    18) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

    19) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої вона є;

    20) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;

    21) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері захисту прав дітей;

    22) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

    23) забезпечує, у межах своїх повноважень, виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

    24) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

    25) забезпечує, у межах своїх повноважень, реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

    26) бере участь у вирішенні, відповідно до законодавства, колективних трудових спорів (конфліктів);

    27) забезпечує захист персональних даних;

    28) надає місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну, методичну та консультаційну допомогу у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей і запобіганню вчиненню дітьми правопорушень;

    29) подає пропозиції до проектів регіональних, районних та місцевих програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;

    30) здійснює, у межах визначених повноважень, контроль за дотриманням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

    31) аналізує стан роботи в районі щодо захисту прав дітей, запобігання бездоглядності та безпритульності, вчинення дітьми правопорушень та вживає заходів до усунення недоліків;

    32) здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;

    33) веде облік дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реалібітаційних центрів (дитячих містечок);

    34) сприяє усиновленню, влаштуванню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;

    35) забезпечує, у межах своєї компетенції, тимчасове влаштування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;

    36) готує документи для реєстрації народження підкинутої, знайденої дитини;

    37) здійснює ведення обліку майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Забезпечує збереження майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування і вживає заходів до встановлення опіки над майном;

    38) готує висновок щодо участі у вихованні дитини одного із батьків, що проживає окремо від дитини;

    39) готує висновок щодо визначення місця проживання дитини;

    40) готує висновок щодо визначення або зміни прізвища, імені та по батькові дитини;

    41) вирішує питання про взяття дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Готує та подає виконавчим органам місцевих рад документи дитини, необхідні для взяття її на цей облік;

    42) забезпечує ведення особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених дітей;

    43) організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, кримінальною міліцією у справах дітей заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

    44) надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку у службі, і видає направлення на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною;

    45) готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника;

    46) проводить перевірку умов проживання і виховання дітей у сім’ях опікунів, піклувальників за окремо складеним графіком, але не рідше ніж раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;

    47) готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу;

    48) бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та закладів соціального захисту для дітей у сім’ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей;

    49) розглядає звернення власника підприємства, установи або організації усіх форм власності та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років;

    50) проводить особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників, розглядає їх скарги та заяви з питань, що належать до її компетенції;

    51) організовує роботу районної комісії з питань захисту прав дитини та координаційної ради у справах дітей Іваничівської районної державної адміністрації.

    52) здійснює інші передбачені законом повноваження.

    5.Служба має право:

    1) приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов’язкові для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами, громадянами;

    2) отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень;

    3) отримувати, в установленому порядку, від інших структурних підрозділів районної держадміністрації, відповідних органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, а від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

    4) звертатися до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей;

    5) проводити роботу серед дітей з метою запобігання вчиненню правопорушень;

    6) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім’ю та навчальні заклади;

    7) перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності, стан виховної роботи з дітьми в навчальних закладах за місцем проживання, а також у разі необхідності – умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності;

    8) представляти інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;

    9) запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з’ясування причин, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів до усунення таких причин;

    10) порушувати перед відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих службами у справах дітей;

    11) визначати потребу району в утворенні спеціальних установ і закладів соціального захисту для дітей;

    12) розробляти і виконувати власні та підтримувати громадські програми соціального спрямування з метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

    13) скликати, в установленому порядку, наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;

    14) відвідувати дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в службі, за місцем їх проживання, навчання, роботи; вживати заходів для соціального захисту дітей;

    15) користуватись, в установленому порядку, інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

    6. Служба, в установленому законодавством порядку та у межах повноважень, взаємодіє з іншими структурними підрозділами Іваничівської районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на неї завдань та здійснення запланованих заходів.

    7. Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районої державної адміністрації за погодженням із заступником голови та начальником служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації.

    8. Начальник служби:

    1) здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі;

    2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про службу у справах дітей райдержадміністрації;

    3)призначає на посаду та звільняє з посади у порядку передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців служби, присвоює їм ранги державних службовців;

    4) видає, у межах своєї компетенції, накази, організовує і контролює їх виконання; накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації  в районному управлінні юстиції;

    5) затверджує посадові інструкції працівників служби у справах дітей районної державної адміністрації та розподіляє обов’язки між ними;

    6) планує роботу структурного підрозділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

    7) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи служби у справах дітей райдержадміністрації;

    8) виконує обов’язки керівника служби захисту інформації (СЗІ) Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Діти" (ЄІАС "Діти") місцевого рівня;

    9) забезпечує дотримання працівниками служби правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

    10) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень служби.

    9. Накази начальника служби, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації, начальником служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації.

    10. Утримання служби здійснюється відповідно до законодавства:

    1) граничну чисельність, фонд оплати праці працівників служби затверджує голова районної державної адміністрації;

    2) матеріально-технічне забезпечення служби здійснює районна державна адміністрація;

    3) кошторис та штатний розпис служби затверджується у встановленому порядку головою районної державної адміністрації в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.

    11. Служба є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власний бланк.

     

    Переглядів 151
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Іваничівська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Іваничівській райдержадміністрації.
    Адреса: 45300, смт Іваничі, вул. Грушевського, 13 факс (03372) 2-18-68, E-mail: info@ivaadm.gov.ua
    © 2012 ivaadm.gov.ua