Режим роботи Центру надання адміністративних послуг Іваничівської районної державної адміністрації
ПОНЕДІЛОК |
8.00-17.00 |
ВІВТОРОК |
8.00-17.00 |
СЕРЕДА |
8.00-17.00 |
ЧЕТВЕР |
8.00-20.00 |
П’ЯТНИЦЯ |
8.00-16.00 |
СУБОТА, НЕДІЛЯ |
вихідний день |
Про перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, що надаються через центр надання адміністративних послуг Іваничівської районної державної адміністрації |
|
Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження Іваничівської районної державної адміністрації «Про перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, що надаються через центр надання адміністративних послуг Іваничівської районної державної адміністрації» |
|
ДОВІДКА про погодження проекту розпорядження «Про перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади,що надаються через центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації» |
З 1 жовтня 2014 року через Центр надання адміністративних послуг розпочато надання адміністративних послуг, пов’язаних із отриманням паспорта громадянина України, вклеюванням фотокартки по досягненні 25- та 45-річного віку, обміном паспорта громадянина України взамін втраченого, викраденого або пошкодженого, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання або перебування. Прийом та видача документів будуть проводитись щоденно без обідньої перерви. Для одержання, обміну паспорта і вклеювання до нього нових фотокарток громадянин подає документи і фотокартки не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку чи зміни (переміни) прізвища, імені або по батькові, встановлення розбіжностей у записах чи непридатності паспорта для користування. Відповідно до статті 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» проживання громадян, зобов'язаних мати паспорт, без паспорта або за недійсним паспортом, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання чи перебування - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі наявності вищезазначеного адміністративного правопорушення попередньо необхідно звернутись до Іваничівського районного сектору управління Державної міграційної служби України у Волинській області за адресою: вул.Грушевського , 35, тел. ; 212 36 (підстава – стаття 22 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», якою передбачено, що справи про такі адміністративні правопорушення розглядають органи Державної міграційної служби України). |
√Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта
√РЕГЛАМЕНТ центру надання адміністративних послуг при Іваничівській райдержадміністрації.
|
ПЕРЕГЛЯНУТИ |
Управління соціального захисту населення Іваничівської райдержадміністрації
Інформаційні картки |
|
Технологічні картки |
Відділ в Іваничівському районі Міськрайонного управління в Іваничівському районі та м. Нововолинську Головного управління Держгеокадастру у Волинській області
Інформаційні картки |
|
Технологічні картки |
Державний реєстратор реєстраційної служби районного управління юстиції
1. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. |
|
2. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. |
|
3. Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. |
|
4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи. |
|
5. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи. |
|
6. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи. |
|
7. Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації. |
|
8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи. |
|
9. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу. |
|
10. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи. |
|
11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення. |
|
12. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації. |
|
13. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті. |
|
14. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. |
|
15. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням. |
|
16. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем. |
|
17. Державна реєстрація юридичної особи. |
|
18. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця. |