Шановні жителі Іваничівського району!
Вітаємо Вас на веб-сторінці сайту райдержадміністрації, де Ви зможете отримати всю довідкову інформацію про роботу райдержадміністрації із зверненнями громадян. Зокрема, тут Ви можете ознайомитись із законодавством та нормативно-розпорядчими документами, які регламентують роботу із зверненнями громадян, зразками написання звернення та вимогами щодо правильного його оформлення, а також, із графіками проведення особистих та виїзних прийомів громадян, «прямих» телефонних ліній головою райдержадміністрації, її заступниками, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та керівниками територіальних органів виконавчої влади.
З офіційним письмовим зверненням за Вашим підписом та адресою проживання на ім’я голови районної державної адміністрації або на ім’я його заступника можна звернутись на прийомі з особистих питань у райдержадміністрації, або поштою за адресою:
Іваничівська райдержадміністрація,
вул.Грушевського, 23, смт Іваничі,
45300
Графік роботи райдержадміністрації – щоденно з 08.00. год. до 17.15. год. (крім святкових, неробочих або вихідних днів),довідковий телефон (03372) 21 941.
Сектор роботи із зверненнями громадян
апарату райдержадміністрації
Вимоги до звернення |
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону. У випадку звернень громадян з метою отримання матеріальної допомоги необхідно вказувати ідентифікаційний код. |
Про оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян
Про оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян
ЗВІТ про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2014 році
ЗВІТ про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за І квартал 2014 року
ЗВІТ за результатами проведеної перевірки оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації.
ЗВІТ про підсумки роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік